dinsdag 29 maart 2016

25-3 t.m. 28-3-2016: OstfriesicheOsterLaufSerie 2016

Op FB heb ik al een samenvatting gegeven van mijn marathon4daagse, de OstfriesicheOsterLaufSerie 2016. Maar mijn volgers zonder FB hebben dit nog niet gelezen dus speciaal voor hun ook hier mijn verslagen van deze 4 dagen. Een groter verslag volgt aan het eind van deze week.

Dag 1, Neuenburg:
De eerste marathon van 43 km zit er op. Eerste helft voelde ik me als een geblesseerde slak, niet vooruit te branden. Daarna beter maar koud en nat weer. Tijd van vandaag 4.05.51. Volgens mij 2e vrouw maar daar heb ik niet op gelet. Morgen nummer 2 (van 4).










Dag 2, Wittmund-Asel:
JOEGHEE!!!! Dat is marathon nummer 2. In de knip. Pfff, wat een wind. Maar verder helemaal goed en zo dachten mijn longen er vandaag ook eens over. Eindelijk, is dat geploeter van de afgelopen maanden toch niet voor niets geweest. Na 37 km eens op mijn horloge gekeken en toen zag ik dat een Sarah-PR mogelijk was. Dus ipv rustig uit te lopen zoals de bedoeling was, flink doorgelopen. Oké, die km's waren wind mee, maar wel lekker dat het vandaag lukte. Tijd: 3.55.46 (zelf geklokt). Ben best een beetje heul blij. Morgen nummer 3 en dan maar afwachten hoe dat gaat. Maar dat zie ik morgen dan wel weer. De rest van de dag ga ik blij zijn.

Dag 3, Norden:
Appeltje, (paas)eitje....maar niet heus. Ik heb echt geprobeerd om vandaag binnen de 4 uur te finishen maar het werd 4.01.11. Als excuus kan ik aanvoeren dat deze marathon weer 500 meter te lang was, dat het weer zo hard waaide, dat het de eerste 2 uur regende, dat de ene helft van het parcours over een zandpad ging en de tweede helft over scheefliggende klinkers, dat we elke keer zelf ons drinken moeten inschenken, dat ik al 2 marathons in de benen heb en dat ik 4x moest plassen. Allemaal flauwekulsmoesjes want ik heb best lekker gelopen. Het enige waar ik last van heb is een zere teen maar daar kan ik best mee lopen. Benen, koppie en rest van het lijf voelt allemaal prima. Nog eentje te gaan. Kom maar op!



Dag 4, Aurich:
Rode teen met blauwe tape en weercode oranje vanwege harde windstoten. Geen smoesjes (dat magnie!) maar ik wilde het wel even genoemd hebben.
Om in het totaalklassement onder de 16 uur te blijven mocht ik er vandaag 3.57.04 over doen. Het werd 3.53.39 en daarmee knabbel ik 2 minuten van mijn 2 dagen oude Sarah-PR af. Bij de vrouwen de 2e, 3e, en 4e marathon en het klassement gewonnen. Morgen trakteer ik mezelf op een welverdiende rustdag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.