dinsdag 19 juli 2016

Nog een keertje naar de Baltic Run

Zondagmorgen om 8 uur sta ik weer aan de start van de Baltic Run. Voor de derde keer ga ik deze mooie loop weer lopen. Eén keer eerder liep ik hem als etappeloop (2012) en een keer liep ik hem als non-stoploop (2014).  Het komt niet vaak voor dat ik meerdere keren meedoe aan een loop in het buitenland dus dit moet wel een bijzondere zijn. Het was eerst ook niet mijn bedoeling dat ik mee zou doen, ik had me ingeschreven voor de Transe Gaule (9 t.m. 27 augustus) en vond dat wel genoeg. Maar toch bleef het door mijn hoofd spelen. Te lang want toen ik op een dag weer op de site keek was hij al volgeboekt en was er al een wachtlijst.
Gelukkig was die wachtlijst nog niet zo heel erg lang dus toch maar aangemeld en ik kwam als nummer 7 op die lijst te staan. Nummer 7 is mijn geluksgetal! Ik kreeg al snel een berichtje dat ik me geen zorgen hoefde te maken dus dat deed ik dan ook maar niet. Toch duurde het nog 2 maanden voor ik het verlossende woord kreeg: alle mensen die op de wachtlijst stonden mochten meedoen en de inschrijving werd per direct gesloten. Joepie! En nu is het dus bijna zo ver, nog 5 nachtjes slapen.

De etappes zijn als volgt:

24-7-2016: Berlijn-Hubertusstock, 63 km
25-7-2016: Hubertusstock-Prenzlau, 67 km
26-7-2016: Prenzlau-Eggesin, 65 km
27-7-2016: Eggesin-Usedom, 69 km
28-7-2016: Usedom-Karlshagen, 59 km

Elke dag zullen de uitslagen op deze site worden gezet. Er is ook een FB pagina en die kun je hier zien (openbaar dus je hoeft geen lid te zijn). Verder komt er een live-blog van de organisatie en zal ik zelf proberen om af en toe iets te posten op mijn weblog..
Mocht je ons finishgebied willen zien kun je een blik werpen op de webcam van Karlshagen. Over dit plein trekken we onze eindsprint, de finish ligt aan de linkerkant net uit beeld.

1 opmerking:

  1. Nou, ben wel benieuwd naar die eindsprint van je....
    Succes Jannet, geniet weer van je toerke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.